Thursday 29 May 2014

Engleza de afaceri/ Emailing



START ENGLISH. Watch, listen, speak. Tips and tricks about English.
(www.engleza-de-afaceri.ro)

Ati primit un email in limba engleza de la un client. Trebuie sa raspundeti ASAP (as soon as possible).

Cum incepeti sa scrieti email-ul?

Cum credeti ca este corect:

“I received your email” or “I have received your email” ?

…”Dear Sir/Madam,

I have received you email and…..”


De ce am folosit timpul Present Perfect Simple si nu Past Tense Simple? Pentru ca timpul Present Perfect este un timp prezent, dupa cum ii arata si denumirea, iar o conversatie pe email (sau la telefon) implica o situatie de actualitate si nu un eveniment care s-a intamplat in trecut.

Atentie! Aceste 2 timpuri verbale sunt folosite uneori in mod incorect in limba engleza deoarece traducerea lor in limba romana este similara, adica un timp trecut.

To be continued.

Web: www.cursinengleza.ro I www.engleza-de-afaceri.ro
Tel: 0722.841.053
E-mail: contact@engleza-de-afaceri.ro.

No comments:

Post a Comment